Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

ΟΙ "ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΝΟΣ" ΚΑΙ ΣΤΕΡΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΒΑΡΙΑ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΕΠΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ

Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ Ι. ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Η Ι. Σ. της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν μιλά για τα μεγάλα θέματα που δονούν την Εκκλησία και το Ελληνικό Εθνος και όταν μιλά καλύτερα να μη μιλούσε, γιατί ταυτίζεται με τις μασονικές λέσχες!!!



Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ

ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΤΡΟΠΑΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΦΟΝΙΑΔΕΣ!!!!!!!


Είναι αυτή Ιερά Σύνοδος;

μεταμοσχευσ.-φονος
  • Οι Αλβανοί του Κοσσόβου δεν έκοβαν τα κεφάλια των αιχμαλώτων Σέρβων στρατιωτών, όπως οι τζιχαντιστές, αλλά έσωζαν άλλες ζωές αφαιρώντας τα όργανα των τραυματιών, μήπως θα πρέπει η Ι. Σ. να βγάλει και σ” αυτούς κανένα τροπάριο;
Αγιοποιήθηκαν οι Δωρητές Οργάνων και από ποιόν;

Αυτό που διαβάζουμε στην ακολουθία της πρώτης Κυριακής του Νοεμβρίου πρόκειται περί οφθαλμαπάτης; Οι δωρητές οργάνων αγιοποιήθηκαν Συνοδικώς ή υπάρχει άλλη ερμηνεία στα εξής:    Τῇ δὲ αὐ­τῇ Κυ­ρι­α­κῇ, ἡ Ἱ­ε­ρὰ Σύ­νο­δος τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας τῆς Ἑλ­λά­δος ὥ­ρι­σε τι­μᾶ­σθαι τοὺς ἐν χρι­στο­μι­μή­τῳ αὐ­τα­παρ­νή­σει κι­νου­μέ­νους πρὸς δω­ρε­ὰν ὀρ­γά­νων σώ­μα­τος αὐ­τῶν, εἰς σω­τη­ρί­αν πα­σχόν­των ἀ­δελ­φῶν.


    Στίχ. Δω­ρη­ταὶ τοῦ σώ­μα­τος χαί­ρε­τε ἐν Κυ­ρί­ῳ, Ὡς ἐν ἔρ­γοις κοι­νω­νοὶ τοῦ νό­μου τῆς ἀ­γά­πης.(Πηγή: egolpion)

Θα έχουμε μια απάντηση ή να αρχίσουμε να χαρίζουμε όργανα για να εξαγοράσουμε τον Παράδεισο;
Αναρτήθηκε από Πατερική Παράδοση
d47

ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. Αυγουστίνος Καντιώτης

ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΟΥΣ

ΠΡΙΝ ΕΡΘΕΙ Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΠΙΘΑΝΟΝ
ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΕΠΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ Nα κάνουμε μνημόσυνο σ’ έναν ευσεβή άνθρωπο ναι, αλλά σ’ έναν που πέθανε μέσα στην αμαρτία, γιατί να του κάνουμε μνημόσυνο;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ Mας έλεγε ο Aνδρούτσος [καθηγητής Πανεπιστημείου]· Mην απελπίζετε κανέναν. Δεν γνωρίζουμε τι συμβαίνει με την ψυχή του ανθρώπου, τις τελευταίες στιγμές της ζωής του. Aυτά είναι τα οικογενειακά του Θεού. Eκείνη την ώρα που τον βλέπεις εν αγωνία, σε μια κατάσταση που σε ανησυχεί και νομίζεις ότι είναι η χειρότερη στιγμή, εκείνη την ώρα τρόπον τινά δια ασυρμάτου επικοινωνεί σε μια νέα διάσταση, σε μια συχνότητα και σε μια διάσταση που δεν την καταλαβαίνουμε. Όπως λόγου χάρη ε­ίμαστε εδώ μέσα και είναι οι φωνές όλου του κόσμου, αλλά δεν έχουμε τέτοια διάσταση για να τις ακούσουμε. Aν όμως βάλουμε ένα ραδιόφωνο και το βάλουμε σε ορισμένη συχνότητα, θα ακούσομε την Kίνα κ.τ.λ.
Δεν ξέρουμε την τελευταία στιγμή τί γίνεται μεταξύ Θεού και ψυχής. Γι” αυτό έβλεπες παλαιότερα, όταν ξεψυχούσε κάποιος άνθρωπος, όλοι στο σπίτι γονατίζαν και προσεύχονταν γι” αυτή την ψυχή. Tώρα εμείς ε­ίμαστε ρεμάλια.
O φυσικός αγωγός είναι η εξομολόγηση και η θεία κοινωνία. O Θεός έχει και έκτακτους τρόπους σωτηρίας.

( ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΤΗΧΗΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΙΚΟΤΡΟΦΕΙΟ «Η ΑΓΑΠΗ» ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΣΤΙΣ 5-2-1982)
d47

Ο ΛΕΓΟΜΕΝΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ


Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς & Φαλήρου κ.κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ

0.  1.  Ἐγκεφαλικός θάνατος-Μεταμοσχεύσεις
Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία δέν μπορεῖ νά ἀποδεχθεῖ τόν λεγόμενο ἐγκεφαλικό θάνατο ὡς ὁριστικό τέλος τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου διότι ἡ ἀνθρωπίνη ψυχή δέν ἑδράζεται μόνο ἐπί τοῦ ἐγκεφάλου ἀλλά εὑρίσκεται σέ ὅλο τό ἀνθρώπινο σῶμα καί ὄργανά του «πανταχόθεν καί οὐδαμοῦ» καί συνεπῶς ἐφ’ ὅσον διατηρεῖται ἡ καρδιοαναπνευστική λειτουργία δέν δυνάμεθα νά ὁμιλοῦμε περί χωρισμοῦ ψυχῆς ἐκ τοῦ σώματος δηλ. περί τοῦ λεγομένου «φυσικοῦ θανάτου». Ἄμεση συνέπεια τοῦ ἀνωτέρω γεγονότος εἶναι ἡ ἀδυναμία λήψεως ὀργάνων τοῦ σώματος ἀπό ἕνα ἀνθρώπινο ὄν στό ὁποῖο ὑφίσταται ἡ καρδιοαναπνευστική λειτουργία διότι αὐτό ἰσοδυναμεῖ μέ τήν διάπραξη φόνου. Οἱ ἀνανήψεις θεωρουμένων ἐγκεφαλικῶς νεκρῶν πού καταγράφονται στήν παγκόσμια εἰδησεογραφία καί ἡ νάρκωση πού ἀπαιτεῖται τοῦ θεωρουμένου ἐγκεφαλικῶς νεκροῦ γιά τήν βιαία ἀπόσπαση τῶν ζωτικῶν ὀργάνων τοῦ καί τήν μή ἀπεγνωσμένη ἀντίδρασή του ἀποδεικνύουν τά ἀνωτέρω.

0.  2.  Εὐθανασία
Ἀποτελεῖ ὄχι μία πράξη ἐλέους ἀλλά μία ἀπαράδεκτη πράξη ἀρνήσεως τοῦ δώρου τῆς ζωῆς ἔστω καί ἄν αὐτό συνάπτεται μέ τήν δοκιμασία. Πνευματικά ἔχει αἰώνια σημασία ὡς ἄρνησι τῆς ἄρσεως τοῦ σταυροῦ τοῦ Χριστοῦ.

0. 3. Ὑποβοηθουμένη ἀναπαραγωγή-Ἐξωσωματική γονιμοποίηση


Παρένθετη μητρότης
Ἡ διαδικασία πού ἀπαιτεῖ στίς ἀνωτέρω περιπτώσεις τήν γονιμοποίηση περισσοτέρων τοῦ ἑνός ὠαρίων, τήν ἐμφύτευση ἑνός καί τήν καταστροφή τῶν ὑπολοίπων ἀποτελεῖ κατά συρροήν ἄμβλωση διότι κατά τήν Ὀρθόδοξο ἀνθρωπολογία ὁ ἄνθρωπος ὑφίσταται ἐξ ἄκρας συλλήψεως δημιουργουμένης τῆς ψυχῆς του ὑπό τοῦ Παναγίου Θεοῦ ἅμα τῇ ἑνώσει τοῦ θήλεος καί τοῦ ἄρρενος κυττάρου.

0.  4.  Θεραπευτική εὐγονική
Στήν ἐποχή τῆς παγκοσμιοποίησης καί τῆς κυριαρχίας τῶν ἀγορῶν ἡ ἀπειλή τῆς εὐγονικῆς φαίνεται νά ἐπιστρέφει ὡς ἰδιωτική καί δῆθεν ἐλεύθερη ἐπιλογή τοῦ κάθε πολίτη νά γνωρίζει ἤ νά τροποποιεῖ κατά βούληση τήν ἰδιωτική του ταυτότητα καί νά προκαθορίζει τό μέλλον τῶν παιδιῶν του. Ἀντιλαμβανόμεθα τήν τραγικότητα καί τά ἠθικά προβλήματα ἀλλά καί τόν ρατσισμό πού ἐγκυμονεῖ ἡ ἐφαρμογή τέτοιων ἰδιωτικῶν βιοπολιτικῶν. Ὅταν υἱοθετεῖ κανείς μιά ἀποκλειστικά μία γονιδιοκεντρική καί ντετερμινιστική ἐξήγηση τῶν βιολογικῶν φαινομένων τότε ἔχει τήν τάση «νά λύνει» τά ὅποια προβλήματα μέσῳ τῆς ἐξάλειψής τους. Εἶναι πολύ σαφής καί τραγική συνάμα ἡ εὔστοχη παρατήρηση τοῦ διεθνούς φήμης μοριακοῦ βιολόγου Φ. Καπάτου «Ξαφνικά ἡ ἀπόσταση ἀνάμεσα στά ἐργαστήρια, τά ἐργοστάσια, τίς κλινικές τῶν νοσοκομείων καί τίς γεωργικές καλλιέργειες ἄρχισε νά περιορίζεται».

0.  5.  Ἀλλαγή φύλου
Εἶναι τραγική καί ἀπαράδεκτη καί ψευδεπίγραφος μιά τέτοια διαδικασία διότι ἀλλάσουν μόνο τά δευτερογενῆ χαρακτηριστικά τοῦ φύλου μέ τήν χειρουργική ἤ τήν ὀρμονολογική ἐπέμβαση καί ἀσφαλῶς ὄχι τά πρωτογενῆ χαρακτηριστικά τοῦ φύλου καί συνεπῶς ὁ ἄνθρωπος ούσιαστικά εὐτελίζεται μέ μία ἐπίπλαστη καί ψευδεπίγραφη «ἀλλαγή». Συνεπῶς εἶναι ἀπαράδεκτη μιά ἱερολόγηση τέτοιας διαδικασίας. Ἀντιθέτως ἡ χειρουργική ἀποκατάσταση τοῦ πολύ σπανίου φαινομένου τοῦ ἑρμαφροδιτισμοῦ δέν ἀντίκειται στήν ὀρθόδοξη