Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ! «ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!!! .»

Ο Μητροπολίτης Μόρφου κ. Νεόφυτος συνομιλεί με την Ελίτα Μιχαηλίδου στην εκπομπή «Μαζί» του ΡΙΚ με θέμα, «Σημεία των καιρών» (4.4.2017).

Μητροπολίτης Μόρφου κ Νεόφυτος: 

Και έχω μία ελπίδα ότι είναι οι προσευχές της Παναγίας.., να μην είναι (γίνει) τελικά αυτός ο μεγάλος σεισμός(Πριν την επίθεση της Τουρκίας εις βάρος της Ελλάδας), αλλά αυτός ο μεγάλος να κατανεμηθεί σε πολλούς μικρούς. Διότι εργάζεται έτσι και η πρόνοια Του Θεού και ιδιαιτέρως η προσευχή τους Αγίων και πόσο μάλλον της Παναγίας μας. Φτάνει εμείς να ενεργοποιούμε αυτήν 
την προσευχή των Αγίων.

ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΖΕΙ;

«Προσεύχομαι να μη γίνει αυτός ο σεισμός για την Ελλάδα μας, αλλά μου είπε ο Υιός μου και Κύριός μου: 
¨Μητέρα ούτε εγώ θέλω να πονέσουν οι άνθρωποι & έρχεσαι εσύ προς εμένα & με παρακαλείς, αλλά τα χέρια σου είναι άδεια Μητέρα. Δεν έχουν μέσα προσευχές των πιστών, αυτοί πλέον δεν προσεύχονται & μερικοί που προσεύχονται οι προσευχές τους είναι ψυχρές¨».
Δηλαδή, αυτό είναι πολύ τραγικό. Αν κάνουμε αυτήν την εκπομπή, είναι για να ενεργοποιήσουμε και να θερμάνουμε την παγωμένη προσευχή μας ημών των χριστιανών, δεν μιλώ για αυτούς οι οποίοι αμφισβητούν τα σημεία και τις προφητείες.

«Απόσπασμα εκπομπής»

Επεξεργασία – Επιλογή: ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ