Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΗ, ΝΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ! ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ...


ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ «ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ»
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΥΦΛΟΥΣ
«ΤΑ Τ’ ΩΤΑ ΤΟΝ ΤΕ ΝΟΥΝ ΤΑ Τ΄ΟΜΜΑΤ΄ ΕΙ»

Υπό πατρός Μαξίμου Μοναχού

Τον Σεπτέμβριο του 2014 πραγματοποιήθηκε, για πρώτη φορά στο Λονδίνο, μια διεθνής αθλητική διοργάνωση πολλών αγωνισμάτων που έχει το στυλ μιας παραολυμπιάδας, της οποίας εμπνευστής ήταν ο πρίγκηπας Χάρι.

Την ιδέα αυτή την υιοθέτησε ο πρίγκηπας Χάρι, (μόνος του άραγε;)όταν το 2013 παρακολούθησε στο Κολοράντο έναν αγώνα ανάμεσα στην Βρεττανική ομάδα και την αντίστοιχη των Η.Π.Α. βετεράνων στρατιωτών με αναπηρία και θέλησε να φέρει την ιδέα ενός παρόμοιου διεθνούς αθλητικού γεγονότος, στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Έτσι στις 6 Μάρτιου του 2014 ο πρίγκηπας Χάρι κατάφερε (με την υποστήριξη του αδερφού του Ουίλλιαμ-WilliAm της γυναίκας του Κέητ, και του δημάρχου του Λονδίνου) να αναγγείλει την πραγματοποίηση για πρώτη φορά στο Λονδίνο αυτό το είδος των αγώνων, όπου θα συμμετείχαν βετεράνοι στρατιώτες από διάφορες χώρες, με κινητικές, οπτικές ή διανοητικές αναπηρίες, αγωνιζόμενοι σε διάφορα αθλήματα.
Οι αγώνες αυτοί καθιερώθηκαν παγκοσμίως με το όνομα "Invictus Games". Η λέξη "invictus" είναι Λατινική λέξη και σημαίνει ΑΝΙΚΗΤΟΣ, αήττητος, αδιαφιλονίκητος, αδούλωτος, ανυπότακτος.

Οι πρώτοι αγώνες "Invictus Games" πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά, τον Σεπτέμβριο 2014 στο Λονδίνο και συμμετείχαν 14 έθνη. Οι αγώνες Invictus Games καθιερώθηκαν και πραγματοποιούνται κάθε χρόνο, εκτός από το 2015 που δεν πραγματοποιήθηκαν.
Φέτος το 2016 έγιναν στο Ορλάντο των Η.Π.Α. από τις 8-12 Μαίου και συμμετείχαν 15 έθνη. Ενώ του χρόνου το 2017 θα φιλοξενηθούν από την χώρα του Καναδά, στο Τορόντο από τις 26-30 Σεπτεμβρίου και θα συμμετέχουν 16έθνη.

(Και βέβαια όλα αυτά προσφερόμενα μέσα από ένα ωραίο και αστραφτερό περιτύλιγμα ενός «αθώου» παιγνιδιού, με Ολυμπιακό και αθλητικό ιδεώδες, ευγενούς άμιλλας των νέων και μάλιστα όχι οποιονδήποτε νέων, αλλά νέων με κινητικές ή διανοητικές αναπηρίες. Τι πιο έξυπνο, ευγενικό, μεγαλειώδες και συγκινητικό προκειμένου να ελκύσει και να κερδίσει την συμπάθεια όλων αυτών των νέων, των οικογενειών τους, αλλά και κυρίως όλου του κόσμου!)

Το αξιοσημείωτο με τους αγώνες αυτούς, εκτός όλων των άλλων, είναι και η ονομασία των αγώνων αυτών "INVICTUS GAMES" όπου από τις δύο αυτές λέξεις "INVICTUS GAMES" τονίζονται με κίτρινο χρώμα μόνον τα γράμματα "I AM", όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες που παραθέτουμε στο τέλος του άρθρου.

Το ακόμη πιο αξιοπερίεργο είναι ότι, στο πρόσθιο μέρος των μεταλλίων αντί να αναγράφεται εμφανώς η ονομασία των αγώνων "INVICTUS GAMES", αναγράφεται ΜΟΝΟΝ το "I AM" και περιμετρικά η φράση: "I AM THE MASTER OF MY FATE", που σημαίνει: «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΟΥ».
(Δεν το σχολιάζω κάν αυτό, αφού ένας πραγματικά Ορθόδοξος και ταπεινός πιστός, καταλαβαίνει πολλά σχετικά με τον εγωϊσμό, την υπερηφάνεια, την οίηση και την αλαζονεία που κρύβει πίσω της αυτή η φράση, αλλά και για το ποιός πραγματικά είναι ο Κύριος της ζωής μας!...)

Μάλιστα δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι, όταν πραγματοποιήθηκαν οι αγώνες αυτοί στο Λονδίνο, τον Σεπτέμβριο του 2014, τα πάντα στο Λονδίνο, ακόμη και τα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ είχαν διακοσμηθεί και φωταγωγηθεί με την ονομασία των αγώνων αυτών και ιδιαίτερα με το "I AM - INVICTUS" όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες πιο κάτω.

Θα έλεγε κανείς, πως με όλα αυτά και ιδιαίτερα με το λογότυπο αυτό, θέλουν να μας περάσουν ένα σαφέστατο μήνυμα. Και το μήνυμα που θέλουν να μας περάσουν δεν είναι άλλο από το "I AM - INVICTUS". Δηλαδή, «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ» και είμαι «ΑΝΙΚΗΤΟΣ».
Και ποιος άραγε, θέλει να μας πει πως είναι ο ανίκητος, ο αήττητος, ο αδιαφιλονίκητος, ο αδούλωτος, ο ανυπότακτος και μας το δηλώνει απερίφραστα και εμφανέστατα από την ίδια του την χώρα, την Αγγλία και μάλιστα ακόμη και επάνω στο Παλάτι του; Άσχετα εάν όλα αυτά ομοιάζουν ή φαντάζουν ως ένα παγνίδι, το οποίο μάλιστα δεν ήταν κάν ιδέα δική του, αλλά «φαεινή» ιδέα ενός άλλου, (τί σύμπτωση άραγε;) έστω και του αδελφού του;

Και ποιος άραγε, θα ήθελε επάνω στα μετάλλια που παίρνουν οι αθλητές, να είναι αναγεγραμμένο με κεφαλαία γράμματα το λογότυπο του, το σύμβολο του, το "I AM", δηλαδή το "Εγώ ειμί";

Και ποιός άραγε θα ήθελε ΟΛΟΙ, οι ΠΑΝΤΕΣ να φορούν επάνω τουςσε πρώτη φάση το «αθώο» σύμβολο-λογότυπό του "I AM" δηλαδή «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ» και σε δεύτερη ή επόμενη φάση ολόκληρο το όνομά του ή τον αριθμόν του ονόματός του το «666» όπως ρητά αναφέρει το ιερό βιβλίο της Αποκαλύψεως;

«Καὶ ποιεῖ πάντας... ἵνα δώσουσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἡ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν, καὶ ἵνα μή τις δύνηταί ἀγοράσαι ἤ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἤ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. Ὧδε ἡ σοφία ἐστιν∙ ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου∙ ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί∙ καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς΄». (Ἀποκ. ιγ’, 16-18)

Γράφαμε ακόμη ότι το όνομά του, «ΟΥΪΛΛΙΑΜ»- "William" βγάζει πράγματι τον δυσώνυμο αριθμό της Αποκαλύψεως, το "666" όχι μόνον στα Ελληνικά, αλλά και στα Λατινικά, Αγγλικά και Εβραϊκά, δηλαδή σε τέσσερις γλώσσες.

Ακόμη λέγαμε ότι δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι το όνομα "William"χωριζόμενο ή διασπώμενο (Will.I.Am) σημαίνει: «ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ...» ή «ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ...» εννοείται ο θεός, ο μεσσίας, ο σωτήρας που περιμένει η ανθρωπότητα...

Ποιός; Ο "μεσσίας" σας! Ο "σωτήρας" σας! Ο "θεός" σας.
Δηλαδή για εμάς τους ορθόδοξους Χριστιανούς, ο Αντίχριστος. Αυτός που θα έλθει στην θέση του Χριστού, και θα τον δεχθούν "όλοι" οι άνθρωποι, όπως λέγει ο ίδιος ο Κύριός μας:

«Ἐγὼ ἐλήλυθα ἐν τῷ ὀνόματι τοῦ πατρός μου, καὶ οὐ λαμβάνετέ με· ἐὰν ἄλλος ἔλθῃ ἐν τῷ ὀνόματι τῷ ἰδίῳ, ἐκεῖνον λήψεσθε». (Ιω. ε΄, 43)

Αυτός που θα καπηλευθεί το όνομα και την ιδιότητα του Χριστού και θα καθίσει ως θεός επάνω στον θρόνο του Θεού όπως μας λέγει ο Απόστολος Παύλος:

«Μή τις ὑμᾶς ἐξαπατήσῃ κατὰ μηδένα τρόπον· ὅτι ἐὰν μὴ ἔλθῃ ἡ ἀποστασία πρῶτον καὶ ἀποκαλυφθῇ ὁ ἄνθρωπος τῆς ἁμαρτίας, ὁ υἱὸς τῆς ἀπωλείας, ὁ ἀντικείμενος καὶ ὑπεραιρόμενος ἐπὶ πάντα λεγόμενον Θεὸν ἢ σέβασμα, ὥστεαὐτὸν εἰς τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ ὡς Θεὸν καθίσαι, ἀποδεικνύντα ἑαυτὸν ὅτι ἐστὶ Θεός». (Β΄Θεσ. β΄3-5)

Άλλωστε, αν προσέξουμε καλά, επειδή τίποτε δεν είναι τυχαίο, μας το λέει ΞΕΚΑΘΑΡΑ και ο ίδιος, ο Αντίχριστος, ότι αυτός δήθεν είναι εκείνος που μιλούσε στους ανθρώπους από την παλαιά ακόμη εποχή. Γι΄αυτό και χρησιμοποιεί το, "I AM" = "Εγώ Είμαι", δηλαδή το "Εγώ Είμι", που είναι ενδεικτικόν της Θεότητος.

Εγώ είμαι ο σωτήρας σας, εγώ είμαι το μέλλον σας, εγώ είμαι ο άγγελος φωτός και διάφορες εναλλαγές ή δημόσιες δηλώσεις σε κάθε γλώσσα θα πρέπει να ληφθούν υπόψιν.
Το "Εγώ Είμαι" ("ἐγώ εἰμι") χρησιμοποιείται συνεχώς από τον Θεό και στις δύο Διαθήκες, για να δηλώσει την ανυπέρβλητη οντότητά Του. Διαφορετικοί Απόστολοι και Προφήτες γέμισαν στην κυριολεξία με την φράση σύμβολο της θεϊκής ιδιότητος και εξουσίας την Αγία Γραφή.

Φράσεις χαρακτηριστικές όπως:
"Ἐγώ εἰμι ὁ Θεός τοῦ πατρός σου", "ἐγώ εἰμι ὁ ὤν", "ἐγώ εἰμι Κύριος ὁ Θεὸς ὑμῶν", "μεθ’ ὑμῶν ἐγώ εἰμι τοῦ ἐξαιρεῖσθαι ὑμᾶς", "ἐγώ εἰμι ὅτι ποιήσω συντέλειαν", "ἐγώ εἰμι ὁ Θεὸς Ἀβραὰμ", "ἐγώ εἰμι ὁ ἄρτος τῆς ζωῆς", "ἐγώ εἰμι τὸ φῶς τοῦ κόσμου", "ἐγώ εἰμι ἡ θύρα", "ἐγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καὶ ἡ ζωή", "ἐγώ εἰμι τὸ Α καὶ τὸ Ω", "ἐγώ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωή", "ἐγώ εἰμι ὁ ἐρευνῶν νεφροὺς καὶ καρδίας", "ἐγώ εἰμι ἡ ῥίζα", "ἐγώ εἰμι ὁ πρῶτος καὶ ὁ ἔσχατος" και άλλες πολλές, είναι λίγες μπροστά στις άνω των εκατό δηλώσεων της θεϊκής απολυτοποίησης.

Απόστολοι και Ευαγγελιστές όπως ο Ματθαίος, Ιωάννης, Πέτρος, Μάρκος, Λουκάς αλλά και Προφήτες όπως Ιερεμίας, Ησαΐας και Ιεζεκιήλ εμπνέονται με Θεϊκή σαφήνεια για την φράση-δήλωση ("Ἐγώ εἰμι") που φέρεται ως συνώνυμο της Θεότητας.
Το «εγώ ειμι» (i.am) είναι η χαρακτηριστική φράση
δήλωσης της ιδιότητας του Θεού
 
Ούτε η Εκκλησία ούτε πολύ περισσότερο η Πολιτεία! Οι Φύλακες (Πατριάρχες - Αρχιεπίσκοποι - Επίσκοποι και ιερείς) όχι μόνον δεν έχουσιν γνώσιν, (συμφώνως προς την ρήσιν «έχουσιν γνώσιν οι φύλακες») αλλά σας έχουν ΗΔΗ ΠΡΟΔΩΣΕΙ και σας ετοιμάζουν βορά για τον Αντίχριστον!
Όπως σας έχουμε πει εδώ και πολλά χρόνια, ο Αντίχριστος είναι ήδη ΠΑΡΩΝ και προετοιμάζεται ΑΜΕΣΑ για την παγκόσμιο κυριαρχία του!
Αλλά και όλοι εσείς «αγαπητοί» Ιερείς και Μοναχοί μην ανησυχείτε καθόλου και μην χαλάτε την ζαχαρένια σας! Συνεχίστε τα γλυκανάλατα κηρύγματά σας και συνεχίστε να κοιμάστε «τον ύπνο του δικαίου», και αφήστε τους πιστούς στην άγνοια και στις ψευδαισθήσεις τους και τον Αντίχριστο με τα όργανά του να διαλύουν τα πάντα και να προετοιμάζουν πυρετωδώς, την παγκόσμιο κυριαρχία του!
ΤΟ ΚΡΙΜΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ!!!


Πλήρες το άρθρο του πατρός Μαξίμου στον ποιό κάτω σύνδεσμο