Κυριακή, 12 Μαρτίου 2017

Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΑΙΡΕΣΕΩΣ!!!!



Ο Απόστολος Παύλος γράφει :
" Υμείς εστε ναός Θεού ζώντος ".


" Ουκ είδατε ότι ναός Θεού εστε και το Πνεύμα του Θεού οικει εν υμιν;
Ει τις τον ναό του Θεού φθείρει, φθείρει τούτον ο Θεός.
Ο γαρ ναός του Θεου άγιος εστιν,
οιτινες εστε υμεις ".
Υμείς εστε σώμα Χριστού και μέλη εκ μέρους".
"Αυτόν (τον Χριστό) εδίωκε κεφαλήν υπέρ πάντα τη Εκκλησία ητις εστι το σώμα αυτού, το πλήρωμα του τα πάντα εν πάσι πληρουμενου ".

Ερμηνεία :
Δεν ξέρετε πως είστε ναος του Θεου και ότι το Πνευμα Του κατοικεί μέσα σας;
Αν καποιος, λοιπόν, καταστρέφει το ναό του Θεου, αυτόν θα τον αφανίσει ο Θεός.
Γιατί ο ναος του Θεου είναι Αγιος, και ο ναος αυτός είστε εσείς.
Εσείς όλοι μαζί αποτελείτε το Σωμα Του Χριστού, και είστε μέλη του ο καθένας σας χωριστά.
Αυτόν τον ίδιο το Χριστο τον έδωκε στην Εκκλησία ως υπέρτατο αρχηγό.
Η Εκκλησία είναι το Σωμα του Χριστού, είναι η πληρότητα Εκείνου ο οποίος με την παρουσία του γεμίζει πλήρως τα πάντα.

Η Αγία Έβδομη Οικουμενική Σύνοδος ορίζει :
"Εκκλησίες δεν είναι οι οικοδομές απλώς των ναών και οι λαμπρότητες, αλλά το πλήρωμα των ευσεβών που βρίσκονται μέσα σε αυτές που υμνεί και δοξολογεί τον Θεό υπηρετώντας Αυτόν.


Ο Απόστολος προτρέπει σε αυτό, παραγγελνοντας σε καινούργια ζωή να βαδίζουμε και όποιος είναι στην καινή κτίση εν Χριστω ανακαινιζεται ".

α) Επί Αιρέσεως Αρειανισμού.
 
Μέγα Βασιλείου Επιστολή.
"Προς Νικοπολιτες Πρεσβυτέρους "

" Έλειψε ένας από αυτούς που σας συμπληρωναν, αποχώρησε μαζί του και άλλος ένας δηλαδή , δεύτερος (αιρετικοι) , είναι αξιοθρηνητοι όπως το πτώμα αυτοί.
Το δικό σας όμως σώμα ανήκει ολόκληρο στην Χάρη του Θεου.
Διότι και το άχρηστο (οι αιρετικοι) αποκοπηκε και αυτό που έμεινε (το Σωμα Του Χριστού) είναι ολόκληρο και ακέραιο.
Αν δε, σας στεναχωρεί ότι εκδιωχτηκατε από τους τοίχους (τους ναούς), σκεφτείτε ότι κάτω από την σκέπη του Θεου, τον ουρανό θα έχετε κατάλυμα και θα είναι μαζί σας και ο Άγγελος, ο Φύλακας της Εκκλησίας.
Διότι αυτοί ( οι αιρετικοί) σε αδειους οίκους (ναούς) συναθροιζονται κάθε μέρα και εξαιτίας του διασκορπισμου του λαού βαριά καταδίκη προετοιμαζουν για τον εαυτό τους ".

Άγιος Γρηγόριος Θεολόγος.
" Εχουνε αυτοί (οι αιρετικοι) τους οίκους εμείς τον Θεό.
Αυτοί δήμους, εμείς Αγγέλους, αυτοί θράσος, Πίστη εμείς, αυτοι το να απειλούν, εμείς το να προσευχομεθα, αυτοί το το να διώκουν, εμείς το να υποφέρουμε, αυτοί χρυσό και αργυρο, εμείς λόγο κεκαθαρμενο ".

β) Επί Αιρέσεως Μονοθελητισμου.

Αγίου Μαξίμου Ομολογητού Επιστολή.
" Προς Μοναχό Αναστάσιο "

" Εχθές στις 18 του μηνός που ήταν η ημέρα της Πεντηκοστής ο Πατριάρχης μου δήλωσε λέγοντας :
Εσύ ποιας Εκκλησίας είσαι;
Του Βυζαντίου;
Της Ρώμης;
Της Αντιοχείας;
Της Αλεξάνδρειας;
Των Ιεροσολύμων;
Ορίστε όλες μαζί με τις επαρχίες που ανήκουν σε αυτές ενώθηκαν.
Αν επομένως είσαι της Καθολικής Εκκλησίας ενωσου, μηπως κάνοντας οδό ξένη ζωή νεωτερισμου, πάθεις άλλο από αυτό που προσδοκεις.

Είπα προς αυτόν :
Καθολική Εκκλησία είναι η Ορθή και Σωτηρια Ομολογία της Πίστεως μας προς τον Θεο ".

γ) Επί Εικονομαχικης και Μοιχειανικης Αιρέσεως.

Αγίου Πατριάρχου Νικηφόρου του Ομολογητου.
Ερώτηση :
" Για τις Εκκλησίες που συμμετεχουν υπό την καθοδήγηση ιερεων που συγκοινωνουν με την Αιρεση και κατεχονται από αυτούς, αν πρέπει να μπει σε αυτές κάποιος χαριν προσευχής και ψαλμωδιας.

Απάντηση :
"Δέν πρέπει καθόλου να μπαίνει κανείς σε τέτοιες εκκλησίες, σύμφωνα με τους λόγους που έχουν ειπωθεί.
Επειδή έχει γραφτεί ότι ο οίκος σας θα μείνει έρημος.
Διότι, μόλις εισήλθε η Αίρεσις αναχώρησε από εκεί ο Φύλακας Άγγελος του ναού, σύμφωνα με τα λόγια του Μεγάλου Βασιλείου, και έτσι ένας τέτοιος ναός γίνεται κοινός οίκος.
Και σύμφωνα με την Γραφή,
" δεν θα μπω σε εκκλησία πονηρευομενων ",
και ο Απόστολος αναφέρει,
" ποια συμφωνια υπάρχει μεταξύ του ναού του Θεού και των ειδώλων; ".

Αγίου Θεοδώρου Στουδιτου του Ομολογητου.
Επιστολή,
" Προς Ιωάννη Λογοθέτη", (Αρχιγραμματευς της αυτοκρατοριας,
για την δολοφονία του Λέων του Ε' του Αρμένιου).


"Μολονότι όμως δολοφονήθηκε στον ναο, εν τούτοις δεν πέθανε σε τόπο άγιο, έστω και αν είναι φοβερό το λεγόμενο.
Διότι δεν είναι ναός άγιος αυτός ο οποίος έχει βεβηλωθεί από Αιρετικούς, αλλά είναι κοινός οίκος, όπως αναφέρει ο Μέγας Βασίλειος, διότι ο Φύλακας Άγγελος ο οποίος υπάρχει σε κάθε ναό αναχώρησε λόγω της Αιρετικης ασέβειας.
Γι' αυτόν το λόγο ούτε η λειτουργία η οποία γίνεται είναι ευπρόσδεκτος στον Θεό.
Και άκουσε τον Προφήτη να λέει,
<< Ο ασεβής που μου προσφέρει θυσια ένα μοσχάρι, είναι ίδιος σαν αυτόν ο οποίος μου προσφέρει θυσία ένα σκύλο ".

Αγίου Θεοδώρου Στουδιτου.
Επιστολή,
" Προς Μοναχο Ναυκρατιο "


" Ερώτηση :

Τι πρέπει να κάνει ένα ιερέυς, ο οποίος προσκαλείτε σε αγρυπνία, πρέπει να λειτουργήσει και με ποιους.
Απάντηση :
Μπορεί να πάει ο ιερεύς στην αγρυπνία να συμψαλλει, εφόσον είναι Ορθοδοξοι, ο προσκαλων και οι ψάλτες και εφόσον φυλαττονται από κάθε επικοινωνία με τους Αιρετικους.
Ακόμη δε, επιτρέπεται ο ιερεύς αυτός να λειτουργησει στον ναο, εάν ο έχων τον ναό ομολογεί ότι ουδόλως αυτός θα λειτουργηθει από Αιρετικους.
Επειδή έχει προλεχθει ότι είναι ανάγκη να ερωτα δια όλα αυτά, εξαιτίας της επικρατουσης λυσσαλεας Αιρεσεως.

Ερώτηση :
Αν λάβει κάποιος Ορθοδοξος από κάποιον ένα ναο και υπάρχει σε αυτόν η συνήθεια μια φορά τον χρόνο ή δύο, να συγκεντρωνεται σε αυτόν τον ναό ο λαός και να μνημονεύεται ο Αιρετικος Επισκοπος.
Απάντηση :
Σε αυτόν τον ναό ο Ορθόδοξος ιερεύς μπορεί κατά οικονομία να ψάλλει, όχι όμως να λειτουργήσει.
Αν όμως διακοπεί η συνήθεια αυτή της μνημόνευσης του Αιρετικού Επισκόπου, τότε επιτρέπεται και να λειτουργήσει.

Ερώτηση :
Εαν υπάρχει μια Εκκλησία στην οποία ο μεν λειτουργών ιερεύς μνημονεύει τον Αιρετικό Επίσκοπο, ο δε Ορθόδοξος ιερεύς έχει δικό του καθαγιασμένο αντιμήνσιο, είναι σωστό να το τοποθετήσει μέσα σε αυτήν την Εκκλησία και εφόσον δεν είναι παρόν ο ιερέας που μνημονεύει τον Αιρετικό Επίσκοπο, να λειτουργήσει ο Ορθόδοξος.
Απάντηση :
Αυτό δεν είναι σωστό, αλλά, εφόσον υπάρχει ανάγκη να γίνει Θεία Λειτουργία, μπορεί να γίνει σε κάποια οικία στην οποία θα επιλεχθεί ο καθαρότατος τόπος ".

δ) Επί Αιρέσεως Παπισμού.

Άγιος Γρηγοριος Παλαμας.
" Αναίρεση γράμματος Πατριαρχου Αντιοχείας Ιγνατιου ".

" Διότι αυτοί που είναι της Εκκλησίας του Χριστού είναι της Αληθειας και αυτοι που δεν είναι της Αληθειας δεν είναι ούτε της Εκκλησίας του Χριστού και αυτό ακόμα περισσότερο όσο και αν μιλούν ψευδως μεταξύ τους, ποιμένες και αρχιποιμενες καλώντας τους εαυτούς τους και από άλλους καλούμενοι.
Διότι το χαρακτηριστικό γνώρισμα του Χριστιανισμου δεν είναι τα πρόσωπα, αλλά η Αληθινή και ακριβής Πίστη ".

Μοναχου Ιωσήφ του Καλοθετου.

Συναγωνιστη του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά.
" Ενώ η Εκκλησία μας, άνωθεν, αγνή, καθαρή, ειρηνική, απέχει από οτιδήποτε ανήθικο και κακό, είναι ελεύθερη από κάθε κακία και δεν έχει σχέση με καμία βρωμιά και κανένα ηθικό ελάττωμα, πρεσβεύει τα υγιή, τα καθαρά και έντιμα δογματα των Θεοφόρων ανδρών.
Κεφαλή μάλιστα της Εκκλησίας είναι ο Κύριος μας και μέλη και μέρη αυτής της Εκκλησίας είναι η ομηγυρις και η κοινότητα των ευσεβών, που συμπεριφερονται ανάλογα προς την Κεφαλήν τους στοχεύοντας στην κάθαρση και όχι σαν κάποιον που δεν έχει αγνότητα και ζει μέσα στο
μιασμα ".

" Και τι είναι ανάγκη να λέγει κάνεις πολλά ".
Διακηρύττει και επισφραγιζει ο Άγιος Μάρκος ο Ομολογητής, ο στύλος της Ορθοδοξιας,
" Όλοι οι διδασκαλοι της Εκκλησίας, όλες οι Συνοδοι και όλες οι Θείες Γραφές προτρέπουν την αποφυγή των ετερεφρονων και την αποφυγή της κοινωνίας με αυτούς ".

ε) Επί Αιρέσεως Οικουμενισμού και Παπολατρειας.

Κανόνας
Οικουμενιστων - Παπολατρων, Φιλοοικουμενιστων-Φιλοπαπολατρων και των εν μέρει Αποτειχισμενων που κρατάνε σφιχτά την γνώμη τους και δεν βγαίνουν από τον λογισμό τους :
" Ασχέτως τι λέγουν όλοι οι διδάσκαλοι της Εκκλησίας, όλες οι Συνοδοι, όλες οι Θειες Γραφες, εμείς προτρέπουμε τους Χριστιανους να έχουν εκκλησιαστικη επικοινωνία με τους ετεροφρονες να πηγαίνουν στους ναούς που δεν είναι πλέον Εκκλησίες αλλά απλές οικοδομές, διότι έχει φύγει ο Φύλακας Άγγελος της Εκκλησίας, εκεί που δεν είναι Άγιος ο ναός αλλά ερημώθηκε και έγινε κοινός οίκος ο οποίος δεν κάνει ούτε για προσευχή και ψαλμωδία, λεγουμε επίσης τους Πιστούς να πηγαίνουν στους ναούς που δεν έχουν τον Θεο, στους οίκους που δεν έχουν τον Ένοικο, εκεί που δεν υπάρχει η Ορθή και Σωτηρία Ομολογία της Πίστεως μας προς τον Θεό, εκεί που η Γραφή λέγει, "δεν θα μπω σε εκκλησια πονηρευομενων",
και ο Απόστολος συμμαρτυρει,
" ποια συμφωνια υπάρχει μεταξύ Θεού και των ειδώλων ",
εκεί όπου δεν είναι η Αλήθεια δεν είναι η εκκλησία, εκεί που δεν πρεσβεύουν τα υγιή, καθαρά και έντιμα δογματα των Θεοφόρων ανδρών, εκεί που δεν γίνεται ευπροσδεκτος λόγω της Αιρετικης ασέβειας η λειτουργία στον Θεό, εκεί που δεν επιτρέπεται τέλος πάντων ο ιερέας να λειτουργήσει, έστω και αν μνημονεύετε μόνο μια ή δυο φορες τον χρόνο ο Αιρετικός κατά όνομα Επισκοπος !
Επίσης, πάρα ταύτα, εμείς πιστεύουμε ότι δεν θα μολύνονται εκεί οι Χριστιανοί αλλά καθαρίζονται, δεν φαρμακωνονται αλλά θα χαριτωνονται δεν θα αμβλυνωνται τα πιστεύω τους, αλλά θα στερεωνονται!
ΔΙΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ-ΠΑΠΟΛΑΤΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ-ΦΙΛΟΠΑΠΟΛΑΤΡΕΣ, ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΜΕΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΗΚΑΜΕ, ΚΡΑΤΑΜΕ ΔΕ ΣΦΙΧΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΙΣΜΟ ΜΑΣ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΙΟ ΑΓΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΥΣ, ΠΟΙΟ ΣΟΦΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΥΣ !!! ".

Εύχεστε και για εμένα
Μοναχος Μακαριος Κουτλουμουσιανος
Καθισμα Αγίου Νικολάου